Viasat golf card

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Viasat golf card

Post by Yorkie »

På en måte Friedman er det fint at du ikke har fått det, sånn at det ikke bare er meg ;). La inn bestilling to ganger i fjor, og nå fire ganger i år, har ikke sett snurten av ett kort jeg heller.
Hva er vitsen at de sitter på TV og hyper kortet når de for f... ikke klarer å få sendt det ut til de som er interessert....
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Viasat golf card

Post by Kaffekannen »

Jeg har fått 2 stk i dag, men er ingen baner i bergen som har rabatt.

Yorkie: skal jeg sende det ene til deg?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
User avatar
Snaphooker
Rookie
Rookie
Posts: 39
Joined: 03 May 2011, 10:25
Hcp: 10,2
Hjemmeklubb: Narvik

Re: Viasat golf card

Post by Snaphooker »

Friedman wrote:Har Viasat Golf gjennom Get jeg også. Har du fått det? Jeg bestilte dette jævla kortet på viasat sine sider, men har ikke sett snurten av det. Har ringt Get og de skylder på Viasat. Viasat sier bare at de ikke har noe info ang. om jeg er kunde gjennom Get eller ikke. Rimelig håpløst, men de (Get) har altså sendt kundelisten til Viasat?

Du oppgir selv hvilken leverandør du har inne på siden der du bestiller kortet. Tror det er første boksen med "drop-down-menu" hvor det står Viasat som default. Der endrer du til Get.
“Religion is an insult to human dignity. With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing bad things, but for good people to do bad things, it takes religion.”
Steven Weinberg
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Viasat golf card

Post by furu »

Kaffekannen wrote:Jeg har fått 2 stk i dag, men er ingen baner i bergen som har rabatt.

Yorkie: skal jeg sende det ene til deg?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Det er jo sant ja, det står ikke noe nummer eller annet på kortet. Hvem som helst kan egentlig bruke det så lenge man har signert det selv med sitt eget navn.
Instagram @christianfuru
User avatar
Friedman
Legende
Legende
Posts: 729
Joined: 24 Aug 2010, 13:24
Location: Oslo

Re: Viasat golf card

Post by Friedman »

Yorkie wrote:På en måte Friedman er det fint at du ikke har fått det, sånn at det ikke bare er meg ;). La inn bestilling to ganger i fjor, og nå fire ganger i år, har ikke sett snurten av ett kort jeg heller.
Hva er vitsen at de sitter på TV og hyper kortet når de for f... ikke klarer å få sendt det ut til de som er interessert....
Nei de sier jo at det er "barnesykdommer", men da for de heller roe ned hypen til systemet fungerer. I tillegg er kundesupporten til Get, Viasat ol. rimelig unnvikende så fort man får annet trøbbel enn det helt elementære.
Snaphooker wrote:Du oppgir selv hvilken leverandør du har inne på siden der du bestiller kortet. Tror det er første boksen med "drop-down-menu" hvor det står Viasat som default. Der endrer du til Get.
Thx! Det var ingen slike valg når jeg bestilte i januar, men nå vil det forhåpentligvis funke :)
No laying up
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Viasat golf card

Post by Yorkie »

Kaffekannen wrote:Jeg har fått 2 stk i dag, men er ingen baner i bergen som har rabatt.

Yorkie: skal jeg sende det ene til deg?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Tusen takk for ett hjelpende kort. Men, går det da? Er det ikke navn og slikt som skal stemme?
Jeg gir Viasat en siste sjans (trenger ikke kortet før evt. neste helg (fortsettelse følger ;) så neste torsdag hvis da ikke en av mine fire bestillinger skulle ha dukket opp så hadde jeg satt umåtelig pris på en konvolutt fra Bergen (fortrinnsvis da med noe i)
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Viasat golf card

Post by furu »

Yorkie wrote:
Kaffekannen wrote:Jeg har fått 2 stk i dag, men er ingen baner i bergen som har rabatt.

Yorkie: skal jeg sende det ene til deg?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Tusen takk for ett hjelpende kort. Men, går det da? Er det ikke navn og slikt som skal stemme?
Det er ingen nummer eller navn på kortet. Man må signere selv.
Instagram @christianfuru
User avatar
Golffreak
Guru
Guru
Posts: 1316
Joined: 06 Aug 2010, 00:47
Hcp: 8,9
Hjemmeklubb: Miklagard GK

Re: Viasat golf card

Post by Golffreak »

Begynner å bli litt irritert på dette opplegget her nå... Har registrert meg 3 ganger, men har enda ikke fått noe kort. Skal spille en bane på lista til helgen.

Get-kunder her inne, har dere fått noe kort? (ja/nei).

Rart det her skal være så forpu... vanskelig.
TM R9 Supertri @9.5 Kuro Kage Silver 60 S cut@44.5
Ping i25 3W@14.5 PWR 75 Tour Stiff
Titleist 913h 19 Diamana S+ Blue 82 HY
3i-PW Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper 120 S
TM XFT Z 52/9 & 58/9 KBS Hi-Rev S
Nike Method 3 Superstroke Slim 3.0
User avatar
Zeph
Fast besvarer
Fast besvarer
Posts: 169
Joined: 14 Mar 2011, 00:15
Hcp: 11

Re: Viasat golf card

Post by Zeph »

Get-kunde her som ikkje har sett noko kort. Fekk det automatisk i fjor, men ikkje sett noko til det så langt i år. Har akkurat lagt inn bestilling på Viasat sine nettsider.
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Viasat golf card

Post by Yorkie »

Zeph wrote:Get-kunde her som ikkje har sett noko kort. Fekk det automatisk i fjor, men ikkje sett noko til det så langt i år. Har akkurat lagt inn bestilling på Viasat sine nettsider.
Du har ihvertfall veldig fiiiiiine jern :D
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ShooterMacgavin
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 494
Joined: 05 Apr 2011, 12:43
Hjemmeklubb: Drammen GK
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Viasat golf card

Post by ShooterMacgavin »

Golffreak wrote: Get-kunder her inne, har dere fått noe kort? (ja/nei).
Ja.. Uke siden tenker jeg..
You're in big trouble though, pal. I eat pieces of shit like you for breakfast!
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: Viasat golf card

Post by Fairway »

http://www.audiovisuelt.no/artikler/naa ... Added=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Her kan vi som ikke har mottatt golf kortet ihvertfall sende inn "purringer" slik at de forstår at det er mange som venter på sine viasat golf kort.
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Viasat golf card

Post by Yorkie »

På Facebook for 18 minutter siden:

Viasat Golf Norge
Mangler du kortet ditt? Send mail til sport@viasat.no - Fredrik
for 20 minutter siden ·LikerLiker ikke ·
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Golffreak
Guru
Guru
Posts: 1316
Joined: 06 Aug 2010, 00:47
Hcp: 8,9
Hjemmeklubb: Miklagard GK

Re: Viasat golf card

Post by Golffreak »

Da var mail sendt, og med 3 registreringer inne så håper jeg at de snart får fingern ut...
TM R9 Supertri @9.5 Kuro Kage Silver 60 S cut@44.5
Ping i25 3W@14.5 PWR 75 Tour Stiff
Titleist 913h 19 Diamana S+ Blue 82 HY
3i-PW Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper 120 S
TM XFT Z 52/9 & 58/9 KBS Hi-Rev S
Nike Method 3 Superstroke Slim 3.0
User avatar
Yorkie
Guru
Guru
Posts: 1161
Joined: 25 Jan 2011, 17:02
Hcp: 13,2
Hjemmeklubb: Holtsmark
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Viasat golf card

Post by Yorkie »

Rimelig håpløst system hos underleverandøren Viasat bruker. Jeg har altså sendt inn 4 bestillinger uten at jeg fikk noe kort.

Fredrik Kracht la så inn en melding på Facebook om at man kunne sende en mail til sport@viasat.no, noe jeg altså gjorde 5 Mai. Fikk tilbakemelding fra de mandag 10, "Jeg vet ikke om det har kommet noen feilmeldinger teknisk når du har registrert deg på viasatsport.no (Nei, red anm:). Men finner ikke din registrering. Fint om du kan sende din adresse, så sender vi over kortet på neste utsendelse" Og det var jo positivt, endelig ett sted man kan henvende seg, og de tar tak i det for å ordne opp.

Kom hjem i natt etter å ha vært på reise, og hva tror dere lå i postkassen? Joda en liten pakke fra Viasat Golf...

Hadde jeg vært Viasat så hadde jeg nok vurdert å bytte underleverandør til noen som har noe som likner litt på ett system, og som har ett snev av orden i sysakene. Jeg jobber som prosjektleder, og har innimellom prosjekter med liknende systemer og vet at det er svært enkelt å legge inn tre rutiner i den prosessen.
- Sekvensiell nummering av innkommne transaksjoner
- Automatisk bekreftelse av en bestilling med transaksjonsnummer
- Når man så prosesserer bestillingene, og man plutselig har ett hull i transaksjonsloggen, da vet man at det har vært en feilsituasjon...
Min baneoversikt: http://www.flickr.com/photos/jannor" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Golffreak
Guru
Guru
Posts: 1316
Joined: 06 Aug 2010, 00:47
Hcp: 8,9
Hjemmeklubb: Miklagard GK

Re: Viasat golf card

Post by Golffreak »

Du jobber nok som prosjektleder i et seriøst selskap. Viasat er åpenbart ikke det, og kan sikkert inkludere Get og andre distributører også som ikke klarer å sende over kundelistene. Sammen er de gull....NOT.

Etter at de først skrev at de måtte produsere nye kort først, så fikk jeg "mast" meg til at de skulle sende et kort. Blir spennende å se når det kommer, men gir det noen dager til før jeg må purre igjen..
TM R9 Supertri @9.5 Kuro Kage Silver 60 S cut@44.5
Ping i25 3W@14.5 PWR 75 Tour Stiff
Titleist 913h 19 Diamana S+ Blue 82 HY
3i-PW Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper 120 S
TM XFT Z 52/9 & 58/9 KBS Hi-Rev S
Nike Method 3 Superstroke Slim 3.0
SirBubba
Rookie
Rookie
Posts: 13
Joined: 18 Apr 2011, 13:59
Hcp: 7
Hjemmeklubb: Skei

Re: Viasat golf card

Post by SirBubba »

Dette var svaret jeg fikk på min bestilling etter at jeg hadde bestilt det 2 ganger tidligere gjennom bestillingskjemaet.... Håper på å få det til fellesferien....

Hei,

Kortet ditt kommer på neste utsendelse.
Det er opptil to ukers trykketid på kortet, og det har tatt tid å få bekreftet alle listene med kunder hos tv-leverandørene.

Mvh,
Viasat Sport
Fairway
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 297
Joined: 18 May 2010, 14:03

Re: Viasat golf card

Post by Fairway »

Viser videopresentasjon av alle banene som er med i viasat golf card på viasatgolf akkurat nå...
User avatar
kristianffs
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 266
Joined: 09 Oct 2010, 21:51
Hcp: 16,3
Hjemmeklubb: Miklagard
Location: Oslo

Re: Viasat golf card

Post by kristianffs »

Kan jeg bruke viasat golf card'et til fattern, eller er det registrert i hans navn på noen måte?
Golf.
kevin
Guru
Guru
Posts: 17377
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Viasat golf card

Post by kevin »

Det skal være underskrevet av "eieren", men det står inget navn/nr på kortet. Har heller ikke opplevd å bli spurt om legitimasjon, så....... ;)
Post Reply