Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by GunnarBull »

kevin wrote:Det er vel opplest og vedtatt tidligere at Golfsiden ikke omfattes av Vær varsom-plakaten.

Tilfeldig at han skriver denne i dag? Neppe....
Etter en del år med "redaktøren" så har jeg jo skjønt at han kun evner å se ting fra sitt eget perspektiv. Jeg tror derfor han - av hele sitt hjerte - mener at dette forumet er mye mer dritprat og uthegning av navngitte personer. Poenget er bare at denne navngitte personen er ham selv og ingen andre :-)

Jeg liker litt Furu's ide jeg, med et "åpent brev" som også kan postes på forumet hans. Det bør ikke være alt for langt men direkte og saklig.
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

Så, "rebellene" skal skrive et brev for å si at vi ikke er så ille, og at vi ikke liker måten han omtaler oss på?? Ja, da blir han nok overbevist... Men værsågod, det kan jo ikke bli verre. :)
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by GunnarBull »

sirandrew214 wrote:Så, "rebellene" skal skrive et brev for å si at vi ikke er så ille, og at vi ikke liker måten han omtaler oss på?? Ja, da blir han nok overbevist... Men værsågod, det kan jo ikke bli verre. :)
Å, nei jeg tenker ikke på for "redaktørens" skyld. Tenker mer på at det kan være grei reklame for golfsnakk.
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by furu »

Nei, det er greit SirA. Jeg bare tenkte det at hvis vi fikk postet dette på noen nettsider og blogger så kunne vi kanskje få fram et poeng.
Instagram @christianfuru
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

GunnarBull wrote:
sirandrew214 wrote:Så, "rebellene" skal skrive et brev for å si at vi ikke er så ille, og at vi ikke liker måten han omtaler oss på?? Ja, da blir han nok overbevist... Men værsågod, det kan jo ikke bli verre. :)
Å, nei jeg tenker ikke på for "redaktørens" skyld. Tenker mer på at det kan være grei reklame for golfsnakk.
Ok, da har jeg misforstått tanken bak det. Kjør på. (haha, akkurat som dere trenger min velsignelse. Jeg har jo ikke noe med siten å gjøre engang... :D )
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by furu »

Noen som vet hvem "Oggi" på golfsiden er? Så at han i den ene tråden priste at AR holder liv i et forum slik at norske golfere har en arena for diskusjon og han spurte om det finnes alternativ. Han er en fornuftig type - kan noen kontakte ham og nevne golfsnakk.no?
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17376
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by kevin »

Han er her allerede, bruker "Vagrant" her
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by furu »

kevin wrote:Han er her allerede, bruker "Vagrant" her
Litt rart at han da skriver
Stikk fingen i bakken. AR opprettholder en kanal for oss litt over middels interesserte i golf der vi frimodig kan ytre våre meninger om det aller meste. Finnes det i realiteten flere muligheter?
:?: Feiltolker jeg noe her?
Instagram @christianfuru
kevin
Guru
Guru
Posts: 17376
Joined: 02 Jan 2009, 19:21
Has thanked: 291 times
Been thanked: 361 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by kevin »

Se nederst i denne tråden, eller i denne

Jeg liker ikke utlevere folk men hvis man har fulgt med så vet man hvem han er, han er dyktig og har mange gode poenger i debatter. Men har ikke deltatt mye her, trives vel bedre på den andre siden
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Snowman »

Er dette en insider-diskusjonstråd? Skjønner ikke hva dere snakker om! Vet ikke hvem f.eks. CD er eller hva som er påstander, tullball og fakta om hva?
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
CharlieB
Guru
Guru
Posts: 1018
Joined: 30 Aug 2010, 20:12
Hcp: 10.x
Hjemmeklubb: Fana GK

Re: Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by CharlieB »

Snowman wrote:Er dette en insider-diskusjonstråd? Skjønner ikke hva dere snakker om! Vet ikke hvem f.eks. CD er eller hva som er påstander, tullball og fakta om hva?
Temaet er golfsiden.no og dens eier og redaktør. Har du lyst så får du gjøre deg opp din egen mening.
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Snowman »

... og hvem er CD, er det en forkortelse man skal skjønne eller er det et nickname?
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by furu »

Snowman wrote:... og hvem er CD, er det en forkortelse man skal skjønne eller er det et nickname?
Alt. A) Compact Disc
Alt. B) Cameron Diaz, talentfull skuespillerinne som fikk Oscar for rollen i Charlies Angels
Alt. C) Christian Døvle, journalist hos Norsk Golf
Instagram @christianfuru
User avatar
stianm
Legende
Legende
Posts: 534
Joined: 02 Jan 2009, 18:51
Hcp: 8,6
Hjemmeklubb: Losby
Location: Oslo

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by stianm »

Måtte raskt browse gjennom den tråden.. Jeg trodde bloggeieren var på jordet, men han er jo på jordet på en helt annen planet. Det beste med det hele er jo at redaktørden selv er den som tar debatten til nye sinnsyke høyder.

Han er som noen sa der, en gås hvis vann bare preller av.
I Baggen :

TM Tour Burner 10.5 Reg | TM R11 3W 15' Stiff | 'Cleveland halo 19' hybrid | TM Tour Preffered 4-P | Taylormade XFT 52, 56, 60 | Ping VP 109


Sitatet : "En spøk som sårer er ingen spøk" Redaktøren 16.3.2011
User avatar
GunnarBull
Legende
Legende
Posts: 922
Joined: 03 Oct 2010, 23:23
Hcp: 5,1
Hjemmeklubb: Miklagard
Has thanked: 36 times
Been thanked: 29 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by GunnarBull »

Altså en slags ubevisst mental selvskading :-)
På den siste dag skal den ydmyke bli frelst. Da blir min plass langt fremme.
ponni
Rookie
Rookie
Posts: 7
Joined: 28 Jan 2012, 01:32
Hcp: 4,6
Hjemmeklubb: Jæren GK

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by ponni »

Ikke bli sinte nå, men jeg trodde et golfforum var for å dele meninger om og rundt golf, ikke drittslenging mellom de forskjellige...
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har orket satt meg skikkelig inn i diskusjonen, men ser mye personlige angrep både her og på golfsiden.
Det har vært snakk om hvordan å få opp interessen blant folk innen golf, men hvis folk som nettopp har begynt med golf og er inne på forumer for å få veiledning og hjelp kommer til slike diskusjoner... Tror ikke det hjelper.( gjelder nok ikke alle, men vil tro noen blir skræmt ;))

Kan dere ikke heller bruke tiden deres på hva vi alle virkelig vil, altså golf.... ;)
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by furu »

Vi bruker ekstremt marginalt med tid på slikt som dette. Akkurat det vi har tatt opp i denne tråden er helt greit. Det er noe som opptar oss og er viktig av nettopp de årsakene du nevner. Vi skal gi nye golfere og golfere som er nye på nett en god start. Og det gjør vi - selv om vi tar en slik diskusjon som dette.


iPad Tap
Instagram @christianfuru
User avatar
DuffyDuck
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 370
Joined: 09 Feb 2011, 19:31
Hcp: 9.6

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by DuffyDuck »

Er ekstremt lite person på denne siden og mye saklige saker.
Var ikke på denne siden FS diskusjonen tok av "like a RBZ"
Snowman
Guru
Guru
Posts: 3199
Joined: 02 Jan 2012, 13:51
Has thanked: 6 times
Been thanked: 64 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by Snowman »

Nå har jeg lest gjennom den tråden, og dette ble min kommentar:
----------------

Dette var da helt fantastisk lesning, hvor man ikke vet om man skal le eller gråte. Jeg ser det såpass på avstand at jeg gjerne ler av de merkverdigheter jeg ser fra AR sin side.

Sportssjef FS har altså gitt et intervju til journalist CD, som er tatt opp på lydfil, så det er kontrollerbart hva som er sagt. Han har tydeligvis ikke bedt om fakta- og sitatverifisering før publisering, slik at hvis han selv har sagt noe feil eller unøyaktig, da kommer det jo på trykk.

Deretter rykker en annen i journalistisk tjeneste FS til unnsetning, nemlig AR, som tydeligvis bebreider CD at han har skrevet det FS har sagt, istedenfor å gjette seg til hva FS må ha ment, men tydeligvis ikke sa, og får det flere steder til å se ut som "unøyaktighetene" derfor er CDs skyld.

Fantastisk underholdende :-)
- Every performance is different. That's the beauty of it. (Van Morrison)
sirandrew214
Guru
Guru
Posts: 1695
Joined: 12 Dec 2010, 16:44
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: Twilight Zone-Vær varsom plakat-smell?

Post by sirandrew214 »

To the point snømann! Kort og enkelt oppsummert. Menikke så enkelt for alle på den andre siden tydeligvis... :-)
Post Reply