Wegolf

Alt uten en passende underkategori diskuteres her, samt antigolf-tema.
Post Reply
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Wegolf

Post by furu »

Prøvde å bruke Wegolf til min HTC Legend. Funker ikke....... Ber om mailen min så stopper det. Noen andre som har problemer? Mener å ha lest at de hadde en oppdatering for ikke så lenge siden.

Møtte en på Fana forleden som fortalte at han har problemer med at tastaturet på Nokia låser seg når han bruker Wegolf. Noen som har opplevd dette?

Wegolf er ganske populært så det er jo kjedelig hvis det skal være fullt av feil i nye versjoner. Kanskje de har brukt for mye tid på versjonen til iPhone? Lett å glemme de millionene som ikke har iPhone :lol:
Instagram @christianfuru
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Wegolf

Post by JanB »

Jeg kjenner godt til produktet og har vært tester for WeGolf i mange år.
De benytter en versjon av Java som ikke alle HTC støtter. Kjenner ikke din maskin men bl.a. min TyTN II støttes ikke.
De nyeste maskinene med Android støttes fullt ut.
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Wegolf

Post by furu »

HTC Legend er en ganske ny modell og den kjører siste versjon av Android.

Leste tilbakemeldingene fra brukere på Android Market. Det er flere som har problemer for tiden.
Instagram @christianfuru
User avatar
JanB
Legende
Legende
Posts: 840
Joined: 22 Dec 2008, 23:05
Hcp: 4,2
Hjemmeklubb: www.costablancagolfclub.com
Location: Costa Blanca
Contact:

Re: Wegolf

Post by JanB »

har du forsøkt support hos WeGolf ?
Teaching Professional
http://www.jasol.eu
Costa Blanca
Spain
WeGolf
Rookie
Rookie
Posts: 3
Joined: 27 May 2010, 13:19

Re: Wegolf

Post by WeGolf »

Send en epost til: tech@wegolf.net Inkluder WeGolf brukernavn - versjon av WeGolf og en detaljert beskrivelse av problemet så ser vi på det.
User avatar
furu
Guru
Guru
Posts: 12232
Joined: 02 Jan 2009, 16:55
Location: Bergen, Fana
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Wegolf

Post by furu »

Hadde planlagt å teste det igjen når jeg spiller i ettermiddag. Virker det fremdeles ikke så sender jeg en mail til dere. Takk for tilbakemeldingen :D
Instagram @christianfuru
WeGolf
Rookie
Rookie
Posts: 3
Joined: 27 May 2010, 13:19

Re: Wegolf

Post by WeGolf »

Det høres ut som du ikke har fått aktivert programmet i telefonen din, så det burde du sjekke før du går på banen.
User avatar
Kaffekannen
Guru
Guru
Posts: 2558
Joined: 14 May 2009, 15:53
Hcp: 8,8
Hjemmeklubb: Fana
Location: Bergen

Re: Wegolf

Post by Kaffekannen »

WeGolf wrote:Det høres ut som du ikke har fått aktivert programmet i telefonen din, så det burde du sjekke før du går på banen.
Hør på hva wegolf sier Furu :D Jeg har planer om å (mis)bruke avstandsmåleren din i kveld.
Hcp sesongstart 10,2/ nå 8,8 --> Målsetting - 7
i bagen
Mizubo 825 pro 4-pw PX 5,5
Vokey SM 50 grader
Ping tour 54 grader
Callaway X-series 56 grader
Taylormade #3 hybrid
Taylormade R9 3w
Taylormade R9 driver
Odyssey Ti Hot
eller Nike Method Drone
rake
Rookie
Rookie
Posts: 36
Joined: 09 May 2010, 14:14

Re: Wegolf

Post by rake »

Kunne godt tenkt meg en god golf app, hvor man kan før score/statistikk og gjerne gps.
Det er også android jeg bruker, er wegolf beste alternativ da eller er det andrep muligheter?

Trenger forresten wegolf nett-tilgang mens man går runden?
User avatar
hanso87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 364
Joined: 22 Mar 2009, 00:22
Hcp: 11.6
Hjemmeklubb: Byneset / Hauger
Location: Oslo

Re: Wegolf

Post by hanso87 »

Er det mange norske baner som er lagt inn, eller må de plottes inn selv?
Satelittbildene, er de fra googlemaps?
Er den lett i bruk. Følte siden ga lite klar info og utseende hvordan programmet så ut.
Taylormade RBZ 9.5* Stiff
Taylormade Burner 4wood 16.5* Stiff
Taylormade SLDR 19* STiff
Nike VRS Forge 4-PW
Titleist Spinned milled 50, 54, 60
Scotty cameron NewPort 1.5 / Odysey 2Ball
WeGolf
Rookie
Rookie
Posts: 3
Joined: 27 May 2010, 13:19

Re: Wegolf

Post by WeGolf »

Alle baner i Norge ligger inne - de fleste har GPS koordinater. Noen er mappet med satellitt bilder, mens andre er gjordt med GPS ute på banen.

Det er en 14 dagers gratis test periode som anbefales å laste ned om du ikke har forsøkt. Da får du testet det og får en følelse for brukervennlighet og nøyaktighet.

Vi kjørte testing med 3 forskjellige telefon modeller + 1 Bluetooth GPS på Drøbak og Losby sist helg og det er svært nøyaktig. Vi snakker 1-2 meter om mappingen er bra så det skulle holde for de aller fleste golfere.

WeGolf behøver IKKE nettilgang på banen, om du da ikke ønsker å publisere scoren live mens du spiller - noe som er morsomt for de som sitter hjemme eller på job... Uansett med publisering mellom hvert hull snakker vi små data mengder - så kanskje etpar kroner for en runde dersom du publiserer score mellom hvert hull
User avatar
hanso87
Forumavhengig
Forumavhengig
Posts: 364
Joined: 22 Mar 2009, 00:22
Hcp: 11.6
Hjemmeklubb: Byneset / Hauger
Location: Oslo

Re: Wegolf

Post by hanso87 »

WeGolf wrote:Alle baner i Norge ligger inne - de fleste har GPS koordinater. Noen er mappet med satellitt bilder, mens andre er gjordt med GPS ute på banen.

Det er en 14 dagers gratis test periode som anbefales å laste ned om du ikke har forsøkt. Da får du testet det og får en følelse for brukervennlighet og nøyaktighet.

Vi kjørte testing med 3 forskjellige telefon modeller + 1 Bluetooth GPS på Drøbak og Losby sist helg og det er svært nøyaktig. Vi snakker 1-2 meter om mappingen er bra så det skulle holde for de aller fleste golfere.

WeGolf behøver IKKE nettilgang på banen, om du da ikke ønsker å publisere scoren live mens du spiller - noe som er morsomt for de som sitter hjemme eller på job... Uansett med publisering mellom hvert hull snakker vi små data mengder - så kanskje etpar kroner for en runde dersom du publiserer score mellom hvert hull
Strålende, skal testes ut:)
Står og at det funker mot HTC desire så blir bra. Er heldig og har fribruk på data, men lurte mest med tanke på hastighet på oppdatering, på 3gnett så går det jo ikke like fort. men med satelitt så høres det bra ut:) Skal testes:)
Taylormade RBZ 9.5* Stiff
Taylormade Burner 4wood 16.5* Stiff
Taylormade SLDR 19* STiff
Nike VRS Forge 4-PW
Titleist Spinned milled 50, 54, 60
Scotty cameron NewPort 1.5 / Odysey 2Ball
Post Reply